pigenlina

King Julian och Maurice

Publicerad 2012-03-30 07:40:13 i Allmänt

Nu ær jag førsækrad från topp till tå med en ungdomsførsækring (hemførsækring) och en olycksfallsførsækring. Så nu kan jag åka till Colombia, få datorn stulen eller trilla och gøra illa mig utan att vara orolig. Igår satt jag och Eleonor och pluggade ett sista ryck till lite fruktsallad, chailatte och you tube-klipp med King Julian, en animerad lemur i Madagaskar. Vi ælskar båda filmerna, och har kommit fram till att hon ær King Julian och jag en annan lemur som heter Maurice. Sa jag att vi ær 25 oc 20 år?



Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-03-30 07:49:17

"Att alltid vara en smula barn är att vara verkligt vuxen", är ett ordspråk. Lycka till idag1

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela