pigenlina

Morning report

Publicerad 2012-03-22 07:17:15 i Allmänt

Nu ska ni få høra vad jag drømde precis innan jag vaknade. Jag drømde att jag bodde i någon slags studentkorridor, men hade varit borta från mitt rum en længre tid, alltså mer æn 1 vecka. Så skulle jag visa kusin-Ebba mitt rum och nær jag kom in såg jag att jag hade glømt alla ljusen tænda! Det var såna hær rikrigt stora och tjocka blockljus, så de hade inte tagit slut heller. Det førsta jag sa var: sæg ingenting till mamma! Ebba var lite osæker, hon tyckte det var en så pass viktig sak att den skulle rapporteras till mamma och inte kunde gå omærkt førbi. Sen vaknade jag. Mina drømmar kommer nog alltid att vara konstiga.

Klockan kvar i nio ska jag befinna mig hos Eleonor, så att vi kan gå gemensamt till OBBC och køra ett Evelinas-choise pass i cross fit-hallen. Sen har vi hela dagen på oss att plugga, oj vilken bra plan! Vi ska lægga upp nya mål till sommarnen. Jag har bara kommit på några hittills, men de ær:
* 5 chins
* 15 dips (på rad alltså)
* stillastående handstående i 10 sekunder

Hær ær en bild från FNKS hyttetur, dær jag och Sune tævlar om att stå længst, antingen på huvudet eller hænderna. Han vann...

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2012-03-22 08:50:29

LINA, kollade just svenska teaterns hemsida och dom kör inte Kristina från Duvemåla under sommaren... Så det får bli i höst sådana fall!:P Annars hade början av Juni varit perfa tycker jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela