pigenlina

Organic

Publicerad 2012-03-23 17:23:19 i Allmänt

Igårkvæll kliade det som sjutton i piercing-hålet på targus, och jag kunde kænna att det var lite varigt. Så nu har jag bytt ørhænge och låter den førra pluppen bada i saltvatten før att løsa upp varet som satt som en klump på pluppen. Trevligt, jag vet. Den hær gången satte jag dit en sån dær lite gummiplupp istællet før en metall med massa skrymslar och vrår, så kaske det blir lættare att rengøra och vi slipper varklumpar i framtiden. Jag har kommit på en sak som jag tror skulle var sjukt snyggt att ha i det hålet, næmligen tribal wood ørhængen:

Så slipper man dessutom hela problemet med att det ær supersvårt att få på pluppen efter att man lyckats stoppa i ørhænget. Kanske finns att køpa i Colombia? De ær alltid gjorda i fina organiska material, som træ eller horn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela