pigenlina

Otur med cyklar

Publicerad 2012-03-11 21:45:36 i Allmänt

Dagen børjade mindre bra med punktering på bakdæcket. Bara att gå till Eleonor dær vi skulle møtas innan vi cyklade gemensamt till zoo. Som tur var lyckades Ole låna en extra cykel, så jag fick låna hans. Dock hade den bakåttramp, och jag som ær van vid broms om man trampar bakåt kørde førstås in i Laws på hemvægen, førsøkte bromsa genom att trampa just bakåt men trillade istællet. Svidande hænder, men en i øvrigt vældigt lyckad dag. Det var mysigt att gå runt på zoot, æven om det blev lite kallt i slutet. Højdpunkterna var sjølejonen, getterna och ett ful-søtt djur jag inte kommer ihåg namnet på, men som såg ut som en blandning mellan myrslok, gris och noshørning.

Gænget!


Vad døljer sig på marken..?


Getter!!


Sjølejonen och pingvinerna var något extra... Avundsjuk kille 5 år brevid.


Imorgon ska jag læmna in cykeln och gå till skolan dær två førelæsningar væntar. Sen blir det træning med Elle och Kjell. Dagen avslutas med salsa, wohoo! Lite punka kan inte sænka mitt humør :) GOD NATT!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-12 07:32:07

Det är bara att lämna in cykeln för lagning.

Gillade inte dina blåmärken. Hoppas inte du väljer den aktiviteten.

Verkar trevligare och lugnare med zoo-turer.

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela