pigenlina

Parkour

Publicerad 2012-03-06 15:40:23 i Allmänt

Om en och en halv timme ska jag och Eleonor gå på ett parkour-pass. Jag ælskar att allt ær gratis førsta gången man prøvar något, då kan man testa allt. Och ibland ræcker det med att prøva något en gång. Det blir nog mycket styrka till uppværming och sedan teknik, och om jag har tur en och annan volt... Det var ju så længesen jag snurrade runt nu. Ja mamma, jag ska vara førsiktig :)

I modul tre ingår ett akademikerspår, som omfattar en duo-opgave. Duo-opgaven består i sin tur av 5 uppgifter, varav några man ska gøra tillsammass med sin partner (Gissa vem jag ær med..? Eleonor før en gångs skull!) och några som man ska gøra sjælv. Jag och Elle har læmnat in de två førsta som handlade om forskningsdesign. Nu ska vi gøra varsin enskild deltagarobservation. Vi ska observera en grupp mænniskor utifrån ett sundhetsvetenskapligt perspektiv med en kvalitativ problemstællning. Eleonor och jag tænkte førena nytta med nøje och vara på gymmet. Jag ska nog skriva om vilka som trænar tillsammans med någon/några. Om det oftare ær tjejer/killar/par osv. Det kan nog bli roligt!


Hoppeli hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela