pigenlina

Rocka loss

Publicerad 2012-03-16 13:23:32 i Allmänt



Såhær ser de ut, mænnen i Kaizers orkester. Ja, han hade gasmask på sig på scen också. Halva konserten åtminstone, sen tog han av sig den och avsløjade sin bastanta mustasch. Det var liksom lite teater øver det hela, vilket jag gillar. Men framførallt hade både bandet och publiken roligt, det syntes. Jag kan verkligen tænka mig att gå på fler konserter med Kaizers och tænker lægga till fler låtar på spotify. Lætt!

Idag har jag två timmars teoretisk biomekanik på schemat. Lika hærligt med lektion 2-4 en fredagseftermiddag som alltid. Men jag ska inte klaga, jag var ju ledig igår. Ikvæll blir det nog inget annat æn plugg ændå, trots att det ær fredag. Med en vecka kvar till tenta blir alla dagar måndagar. Men det ska ændå bli skønt med helg. Jag håller fortfarande tummarna før picknik-plugg i Munke Mose...



Jag ser inte ut såhær påvæg till skolan, bilden ær från igår innan Kaizers. Ha en underbart bra dag allihopa :)
/Lina

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-03-16 14:44:01

Ha en bra helg trots tenta-plugg.

Din syster hade strålande resultat på sin senaste tenta.

Bara att haka på!

Puss puss

Postat av: mormor

Publicerad 2012-03-17 13:56:39

Vad roligt att också Pillan bloggar, nu är jag med Er båda!

Har du funderat på att hälsa på i Lomma?

Jag längtar efter Er!

Pussar och kramar i massor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela