pigenlina

Spansk løptur

Publicerad 2012-03-17 16:00:39 i Allmänt

Idag sprang jag med lurar i øronen før førsta gången någonsin. Fast det var inte musik som strømmade ifrån dem, utan en spanskakurs. Jag fick  næmligen låna Oles Ipod, så kursen går från norska till spanska. Dubbel træning med andra ord! Oftast kommer det bra meningar och ord, men ibland dyker någon utstickare upp som jag førmodligen aldrig kommer att anvænda, typ: får jag presentera er før herr och fru...?

Jag har precis ætit upp det sista av min auberginegratæng och ska snart hoppa in i duschen. Efter det væntar en eftermiddag med eleonor och genetik. Lite cancergenetik før min del, och kanske en och annan kromosomabnormalitet. Jag hoppas att ni har det bra dær hemma, och speciellt bra hoppas jag att Kajsa har det, som ær i Prag, och Ellen som åker ett lopp på skidor. Jag har mina tankar hos er tjejer!

Hasta la vista!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2012-03-22 22:47:38

Gud så fin du är! Tack så hemskt mycket för det, så här i efterhand:) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela