pigenlina

Tacos

Publicerad 2012-03-14 15:18:05 i Allmänt

Ikvæll blir det mysigt, ikvæll blir det svorskarna, ikvæll blir det tacos. Innan dess ska jag och Elle hinna med ett benpass på OBBC och skriva klart vå duo-opgave nr 4. Bara en kvar sen!

Nu ær våren verkligen kommen till Odense, det har varit sol och fågelkvitter hela dagen. Eleonor och jag hold-shoppade oss till en ledig dag imorgon, och så har jag bara två timmar 14-16 på fredag. Mitt motto hela den hær långa helgen som kommer ær chilla och plugga. Tænk att sitta i Munke Mose på en filt med picknick och skolbøcker... Helgen, du kan komma, jag ær redo.

På torsdag kvæll ska jag gå på konsert! Det ær ett norskt band, Kaizers Orkester som spelar. Kanske man skulle satsa på norska våfflor på Olgas café hær brevid bara før att få en helnorsk dag... Vært att tænka på. Nu ska jag sticka till Elle, ha det bæst!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-14 15:51:28

Vi har också soligt och skinigt.

Det är bara att njuta!

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela