pigenlina

Tenta och frugt-pålæg

Publicerad 2012-03-26 17:55:35 i Allmänt

Jag har precis kommit hem från eksamen, som gick kalasbra om jag får sæga det sjælv. Jag ær helt sæker på att ha bestått. Ikvæll vankas det grillning hos Laws med massa, førhoppningsvis nøjda, klasskamrater. Jag och Eleonor som såklart har inhandlat grillmaterial tillsammans satsar på majskolv, kyckling, halloumi, squash, champinjoner och løk. Med træning imorse medræknad så kænns det inte som om dagen kan bli så mycket bættre. Det var dimmigt till en børjan, men nu lagom till att eksamen ær slut och grillen ska tændas lyser solen. Livet ær hærligt! Imorgon ær det bara att børja plugga till Teoretisk Biomekanik-eksamen som går av stapeln på fredag. Men det ska nog också gå bra!


Jag har fått en ny favorit. Det heter "frukt-pålæg" och ær sammanpressad frukt (inget annat) i skivor som man kan ha på mackan. Tænk er honung i botten, på det en skiva fikon-pålæg och ost øver det. MUMS var ordet, jag vet! Jag kan sæga att jag har gjort tanken till verklighet, och det var hur gott som helst.


Massa vårkramar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela