pigenlina

Ty där din skatt är, där kommer också ditt hjärta att vara

Publicerad 2012-03-22 21:28:26 i Allmänt

Idag har det på många sätt varit en perfekt dag (ja, med undantag om mailet från tendregleringen då). Jag har umgåtts med vänner som jag älskar och fått tränat, solat, fikat och studerat. Jag har verkligen haft underbart väder och underbara människor runt mig hela dagen, ändå saknar jag sällskap de sista timmarna innan läggning på kvällen. Det var likadant igår och i förrgår. Jag vet att det är för att jag har hemlängtan generellt, och tvilling-längtan speciellt. Jag har aldrig ångrat att jag flyttade hit och gör det inte nu heller, men det känns att det var längesen jag åkte hem nu. Det kanske är därför jag har varit lite känslosam de senaste dagarna.

Jag saknar att se dig i ett av mina klädesplagg du lånat utan att fråga.

Jag saknar att kunna fråga dig om en räkneuppgift som jag inte kan, men som jag vet att du kan eftersom du alltid har varit bättre på matte.

Jag saknar att gå förbi en spegel i en affär och tro att det är du.

Jag saknar att fortfarande vara lite rädd när det är du som kör bilen.

Jag saknar att skratta tills det inte längre kommer något skratt, bara luft om ens det.
 
Jag saknar att fläta ditt hår när du ber mig om det.

Jag saknar att fläta ditt hår när du inte ber om det.

Jag saknar till och med att dela rum.

Kommer du ihåg när vi stod och dansade till Lars Winnerbäcks "Kom ihåg mig" innan jag skulle åka? jag glömmer det aldrig.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-03-23 08:02:07

Nu gråter jag.......

puss puss

Postat av: Lina

Publicerad 2012-03-23 15:02:27

Jag också

Postat av: Pernie

Publicerad 2012-03-25 15:50:13

Och jag saknar all din kreativitet, pysslighet och optimism!!!<3

Postat av: Åsa Linns mamma

Publicerad 2012-03-29 13:58:28

Tårar i ögonen här också!

Postat av: Ilineni

Publicerad 2012-03-29 21:44:01



Ni är såå sööötta! Blivit så JÄTTE glad när fick

se bilderna av er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela