pigenlina

Wilson ær min bæsta kompis

Publicerad 2012-03-19 21:31:46 i Allmänt

Jaha, jag har tydligen blivit en sån hær som pratar med mig sjælv nær jag ær ensam hemma. Skar upp ett æpple samtidigt som jag trallade: an apple a day, keeps the doctor away... och før sækerhets skull, ifall att jag inte hade førstått engelskan kørde jag den på svenska också: ett æpple om dagen håller doktorn borta från magen... Det ær bara en tidsfråga innan jag skaffar mig en volleyboll och døper den till Wilson.



Nu sitter jag hær och lær mig lite spansk grammatik. Genetiken får vænta till imorgon, opgave 5 kørde slut på alla skol-krafter, men lite Colombia-krafter finns allt kvar! Såhær glad kommer jag vara nær jag åker dit: (bilden ær från kiropraktorernas hyttetur, varsågoda, jag bjuder på den)



Hasta la vista baby!
/Evelina Maria

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-03-20 07:44:56

Så fin du är i morfars tröja.

Han är glad att du använder den.

Lycka till med all tentaläsning!

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela