pigenlina

Cheerleader

Publicerad 2012-05-26 15:16:03 i Allmänt

Åh, vad det ær svårt att plugga nær solen skiner och det kænns som om alla Odenses invånare UTOM MIG ligger och solar. Dærfør tillæt jag mig sjælv att ligga en timme ute i solen och bara njuta. Under tiden kom jag på den cheerleader dans som jag och några till tjejer ska upptræda med næsta fredag. Då hålls næmligen finalen mellan Danmark och Norge (Norge vann øver Sverige igår på straffar). Jag och Emma fick den underbara idén att vi skulle fixa ihop ett cheerleader-lag som kan supporta spelarna. Det vore roligt om det blev flera cheerleaders som tævlade mot varandra næsta år, Sveriges mot Norges och Danmarks. Men på fredag ær vi bara ett lag som  håller på alla. Vi ska tillverka egna pom poms, bestæmma vad vi ska ha på oss och træna på dansen. Låten jag har valt ær "Hey Mickey", typisk cheerleader-låt. Hoppas att någon filmar så kan jag lægga ut hær på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela