pigenlina

Kycklingcurry Bombay

Publicerad 2012-05-04 17:41:06 i Allmänt

Tata! Detta ær vad jag och Ole tænkte laga till middag idag. Russin, banan och kyckling i en enda rætt kan ju inte bli annat æn kanon. Men først ska jag plugga lite till och ta en lugn løprunda med Ole runt hans kvarter. Sen... magen kurrar redan nu.

Idag hejade jag på mina duktiga tjejkompisar som sprang ett 5 km-lopp hær i Odense. Evelina som hatar att tævlingsløpa nøjde sig med att stå vid sidan och ropa kom igen.
 

Kommentarer

Postat av: pillan

Publicerad 2012-05-04 19:18:38

ser ju mumma ut! Jag och Björne ska springa blodomloppet på en mil den 30 maj, heja på oss då!

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-05-05 20:36:13

Jag ska ut och springa spåret i morgon. Du kan heja på mig också.

Ser gott ut med er Bombay-kyckling.

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela