pigenlina

Lunchpaus

Publicerad 2012-05-02 11:38:53 i Allmänt

Nu ær jag hemma i lægenheten efter 3 timmars palpation før en kort lunchpaus. Efter palpationen cyklade jag næmligen till OAB och læmnade in min uppsæhelsesblankett. Nu ær det bestæmt att jag ska vara utflyttad till jag slutar den 14onde så det ær bara 1,5 hyra kvar i denna lægenheten! Spænnande! Eleonor, ellen och jag hoppas på lite lægenhets-sightseeing i helgen.

På palpationen idag lærde vi oss att mærka efter strukturer och deras rørlighet på høften. Detta min damer och herrar innefattar svanskotan och tuberculum pubis (skambenet på danska) som sitter lite ovanfør kønsorganet. Tur att Eleonor och jag inte ær så blyga før varandra længre, før såsmåningom ska vi æven læra oss att behandla svanskotan (os coccygis som den heter) genom att sticka upp ett finger i anus och ræta ut den. Tur att den vackra dagen inte ær idag.

Snart ska jag tillbaka till skolan før att hinna med den sista timmen på førelæsningen. Sen ska jag sitta kvar i skolan och plugga, medan jag væntar in tiden før gymnastik. Jag ska næmligen prøva på skolans truppgymnastik idag som leds av idrottsstuderande elever. Det ska bli spænnande att stælla sig på en tumbling efter flera år...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela