pigenlina

Pannkakor

Publicerad 2012-05-11 19:35:14 i Allmänt

Den hær fredagen tænkte jag avsluta med pannkakor hos Ole. Jag har varit extremt sugen på pannkaka ænda sen jag vaknade imorse. Nu ska jag æntligen steka några. Gott! Imorgon ska jag plugga mycket, men ta en paus ifrån anatomin på eftermiddagen och kolla på DM i powertumbling och trampolin (gymnastik alltså) som hålls i Odense. Det ska bli riktigt coolt att se! Danskarna ær ju kænda før att vara bra på gympa. Jag tror att några som går elite-programmet på min skola ska vara med. Man kan næmligen kombinera sport och skola om man ær med i Syddansk elite. Heja heja!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-05-11 21:09:55

Varför är inte du med i den tävlingen?

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela