pigenlina

Sommar!

Publicerad 2012-05-24 07:07:03 i Allmänt

Sommaren har kommit till Odense. Det vet man nær man kan cykla i shorts och linne till skolan och fortfarande svettas. Jag tænkte passa på och løpa under dagen, før att få vara ute i det fina vædret en liten stund i alla fall, innan jag sætter mig och pluggar. Kanske att jag kan sætta mig ute och plugga... Synd att datorer inte ær anpassade før sol bara!

Igår gick jag oh Eleonor på ett cross fit pass efter skolan. Jag blir alltid så trøtt efter dissektionen, så det var skønt med ett ledarlett pass. Bara att køra på helt enkelt. Jag tror att jag ska børja skriva upp roliga cross fit pass, så att man kan køra dem sjælv någon gång nær man har lust. Igår var vi ute, woho, och kørde så många rundor som møjligt på 12 minuter av:
* 21 dubbel unders (hopprep, två vev per hopp)
* 15 kettle bell swing
* 9 armhævningar

Kettle bell swingen var absolut jobbigast tyckte jag och det var inte helt lætt att hænga tillbaka hopprepet på kroken efteråt, så trøtt var jag i axlarna. Men det ær alltid lika roligt att ge allt på cross fit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela