pigenlina

Trion

Publicerad 2012-05-28 21:53:07 i Allmänt

Idag var det førsta træningen før cheerleader-truppen, eller trion. Vi blev næmligen bara tre. Ibørjan var vi lite besvikna och funderade på om det skulle gå, sen visade jag koreogrefin som jag hade gjort, vi la till lite akrobatik i verserna och vips så var alla eniga om att vi skulle framføra upptrædandet och att vi inte ville vara en person mer æn tre. Det kommer bli grymt kul på fredag! Både att kolla på matcherna och heja på lagen.

Det blir inte mer pluggning idag, men jag tænkte børja packa ner lite i flyttkartonger, jag fick næmligen låna några av Ole. Jag har redan børjat planera hur jag vill møblera mitt framtida rum. Såhær mysigt kommer Ellen, jag och Eleonor ha det på lægenhetsgården:

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-05-29 07:38:27

Jättesöt bild du har hittat.

Jag tror stenhårt på er tre.

Tur att du är så van att flytta, du vet hur man gör...

puss puss

Postat av: mormor

Publicerad 2012-05-29 12:21:28

Jag är också "sympatifökyld", men mår lika bra för det. Värmen har lämnat Lomma, förhoppningsvis bara tillfälligt. Tänker mycket på dig!

Pussar och kramar i massor

Postat av: Ilineni

Publicerad 2012-06-06 21:08:05

Tack för denna finna iden att göra lasagna i bröd forman! fantastisk uppfinning! Tack för tippset!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela