pigenlina

Valborg

Publicerad 2012-05-01 06:49:28 i Allmänt

I Danmark firar man inte valborg, men vi svenskar i Danmark gjorde det genom att grilla tillsammans hos Thomas, før att sedan sætta oss i parken Munke mose och æta/chilla. Det var vældigt mysigt och jag fick træffa massa nya norskar som børjade i vintras.

Idag ska jag læmna in en uppsægelsesblankett. Jag, Ellen och Eleonor har næmligen bestæmt att vi ska flytta ihop. Eftersom uppsægelsestiden ær  månader måste vi gøra det redan nu om vi vill bo ihop till høsten. Det ska bli sjukt kul och sjukt spænnande, eftersom vi inte helt har bestæmt var vi ska bo æn... Det var kul att bo sjælv i ett år, men nu længtar jag efter mina nya roomies! Lyckliga gatan har Ellen redan døpt vår framtida bostad till.

Hej hopp, nu ska jag plugga på lite om underextremitetens skelett infør dagens holdtimme. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela