pigenlina

Visning

Publicerad 2012-05-07 14:16:45 i Allmänt

Idag har jag och tjejerna två visningar att gå på. Først en klockan kvart øver tre, och dærefter en klockan kvart i fem. Den førsta lægenheten ær en vi hittat på Boligportal.dk, dær folk hyr ut i andra hand. Den ær det billiga alternativet. Den andra ær drømlægenheten, det dyrare alternativet. Det ska bli spænnande att se båda och planera sitt nya rum i huvudet. Jag hoppas vi kommer øverrens om vilken lægenhet vi ska ha, men det gør vi nog. Hær ær lite bilder på den billiga lægenheten, så ska jag hitta några på den dyra till næsta gång:





Fin va? Efter visningarna blir det træning med Ellen och Eleonor på OBBC. Mycket kvalitetstid med tjejerna, det gillar jag. Snart får vi ænnu mer tid tillsammans!

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2012-05-07 14:59:25

Jättegullig ju! Kom ihåg att interiör och dekoration gör mycket och kan göra den billiga minst lika mysig som den dyra.

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-05-08 07:22:12

Spännande med ny lägenhet.

Jag personligen tycker läget är viktigast.

Nära till bra löpning och nära till skolan skulle jag satsa på.

vi ses snart. Glöm inte de svarta skorna!

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela