pigenlina

Ballar

Publicerad 2012-11-01 17:13:03 i Allmänt

Igårkväll när jag skulle gå från Kajsa och Marens lägenhet till Ole blottade sig två unga män för mig. Ja, det är faktiskt sant. Jag gick på deras sida av gatan, men när jg såg att den ena stod utan byxor, och den andra höll på att knäppa upp sina, började jag gå över gatan till andra sidan. Då springer killen som håller på att knäppa upp byxorna mot mig ut i vägen, drar ner allt och visar allt, medan han skriker "BALLAR" (rumpor på danska). Nu i efterhand skrattar jag åt det, men just då var det ganska obehagligt, eftersom jag inte visste vad de ville med mig. Som tur var var de ofarliga, men jag pratade endå med Ole i telefon resten av vägen...
 

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2012-11-03 16:17:42

Usch då! Flytta hem till oskyldiga Sverige istället;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela