pigenlina

Fotbollsturnering

Publicerad 2012-11-25 10:45:51 i Allmänt

Igår var jag på fotbollsturnering med mitt tappra lag bestående av Maren, Hanna, Ole, Niklas, Erik och Torkild. Vi kämpade på bra och kom 4a av 13. Efter det hade jag och tjejerna i laget myskväll med god mat, bullar och Love Actually - världens bästa julfilm. Idag ska jag kanske spela volleyboll och lära mig sticka tofflor, så får vi se om det blir tid över för plugg. Helgen har varit riktigt avslappnad och Odense har tänt sin julbelysning. Odense är faktiskt en riktigt idyllisk stad på julen! Nästa helg är det HC Andersens julmarknad och den norska föreningens julbord, som Ole ska spela trummor i sitt band på. Jag älskar julen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela