pigenlina

LOVE

Publicerad 2012-11-29 14:54:56 i Allmänt

Såhär ser en dryspine ut! Jag ska beställa den med stålstativ och Eleonor den med vitt stativ. Det är egentligen ingen större skillnad, så jag gick på vilket stativ jag tyckte var snyggast. Eleonor föreslog preci att vi ska döpa dem till Christoffer och Ole.
 
Igår pratade jag med mamma i telefon, och jag måste bara säga att jag är så otroligt inspirerad och stolt över min familj! Ni betyder väldigt mycket för mig och jag skulle inte vilja byta familj för nåt i världen.
 
 

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2012-11-29 20:28:34

Hur som helst är det för sent att byta.

Postat av: Pillan

Publicerad 2012-11-29 20:41:21

<3<3<3
Coolt med en dry spine btw!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela