pigenlina

Screening

Publicerad 2012-11-13 12:05:14 i Allmänt

Idag var Eleonor och jag på screening hos en kiropraktor för att se om våra kroppar var i fysiskt stand till att behandla andra människor. Det var dom! Så på onsdag börjar thorakaltekniken... Det ska bli sjukt kul!
 
Idag har jag även varit ansvarsfull och satt på cykellys, ett fram och ett bak. Jag har inte haft det tidigare, eftersom min generator fram har trillat av och likaså baklyktan. Men nu har Ole inhandlat induktionslysen åt mig, som inte behöver batterier utan fungerar mha magnetism. Det är bra dels för att jag syns, och dels för att det är ny lag på att man måste ha ett fastmonterat cykellyse. 
 
Snart bär det av till OBBC och 3x3 på 100 kg i squat, och 3x3 på 60 kg i bänk. Det kommer nog bli tungt, men efteråt kan jag vila benen på holdtimmen om vitaminer och mineraler. 
 
I helgen hade Kajsa besök av sin syster + barn. Elle var världens sötaste bebis och jag fick hålla henne. Jag kan liksom inte minnas att jag har hållt en bebis förut, så det var väldigt mycigt, men  också lite nervöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela