pigenlina

Seasons of love

Publicerad 2012-11-04 11:41:00 i Allmänt

Imorgon börjar examensveckan, och först ur är spot-examen. Det ska bli skönt att få allt avklarat och jag längtar till framförallt helgen efter, men också veckan efter, som inte bara kommer bestå av plugg och träning. Igår satt Eleonor, Ellen, Kajsa och jag här hela dagen och läste, åt sconeslunch och sedan middag tillsammans. Paus på eftermiddagen för lite träning. Bästa punkten på dagen var klockan 21.12 då Pillan, Björn och jag skypeade. Oj vad jag saknar er där hemma! Känslorna kommer fram i jobbiga tider.
 
Mitt i all tentaplugg firade iaf jag och Ole 10-månaders dag den 1 Nov. Vi träffades ju på nyår och räknar därifrån. Det blev en kväll med spagetti carbonara i oles nya förkläde och kockmössa från Italien.
 
I Italien var självutlösaren på kameran en bra vän, men det var inte alltid det gick så bra... Här är vi på Vatikanmuseet under Rafaels tavla med de antika vetenskapsmännen. Under de 10 månaderna som jag varit tillsammans med Ole har jag besökt 4 (5) nya länder, är inte det sjukt? Colombia, Norge, Tjeckien, Italien (Vatikanstaten). Så många hade jag knappt varit i innan... Om det fortsätter i den takten kommer jag snart vara jorden runt. Det är jag gärna med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela