pigenlina

EKG och bänkpress

Publicerad 2012-09-25 20:37:29 i Allmänt

Idag hade jag kredsløbsøvelsen, som är ett delmoment i modul 5. Så idag har jag mätt blodtryck och gjort EKG. Det var roligt, och nu återstår bara att svara på massa frågor om allt vi har gjort. Gruppen samlades direkt efteråt och började skriva, så det är inte så mycket kvar. När vi inte orkade skriva mer gick folk hem och jag och Eleonor drog till gymmet för att börja på vårt nya maxningsprogram. Jag körde igång med 6 x 3 på 85 kg i squat och sedan testade vi max i bänk för att veta vad vi skulle utgå från. Det gick bra, och jag klarade ett lyft på 60 kg - nytt rekord! Målet är 65. Nu har jag precis ätit klart mina proteinpannkakor och tänkte plocka fram mitt anatomiatlas och fördjupa mig i kraniet. Hoppas ni får en trevlig kväll!
 
En rolig tatuering som jag dock inte hade tänkt göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela