pigenlina

Long time, long, long time

Publicerad 2012-09-05 10:19:15 i Allmänt

Hej hopp! Nu var det länge sen jag skrev. Det skyldes (som man säger på danska) dålig teckning i somras och inget internet på Lyckliga Gatan (än...). Det får vi om ungefär en vecka, då kan ni räkna med regelbundna blogginlägg!

Just nu sitter jag och Eleonor på biblioteket på universitetet och jag passar på att spara alla scheman, studyguides och holdtimeopgaver på datorn så att jag har dem även när jag inte har internet. Skolan har kommit igång med en rivstart och det är mycket att läsa, göra och förstå redan. Men så är det ju alltid i starten. Lovar att komma med en längre utläggning om starten och sommarlovet inom kort! Nu måste jag strukturera upp mitt liv lite...

Vi hörs snart! Lina
Den här fina bilden hade Ole förstorat upp i Taiwan. han hade även skrivit ut alla Colombia-bilder, så nu kan jag göra ett album!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-09-06 07:42:18

Äntligen är bloggen tillbaka.
Så fin bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela