pigenlina

Middag

Publicerad 2012-09-26 18:34:36 i Allmänt

Snart ska jag iväg på födelsedagsmiddag hos Oles kompis Simon. Han är också svensk i Odense. Det ska bli mysigt och säkert väldigt gott. Tidigare idag har jag tränat (cross fit) och skrivit klart kredsløbsøvelsen med min grupp. Så nu är det bara att skicka in den, det ska vi göra imorgon. Imorgon åker Ole till Norge och stannar där hela helgen. Fyra dagar borde inte kännas så mycket efter gapet på fyra veckor i somras, men det tror jag att det komer göra ändå. Människan anpassar sig jobbigt fort ibland. 
Jag håller verkligen tummarna för att Pillan kommer hit under Harry Potter-dagarna. Jag kan absolut tänka mig att gå på symfoniorkesterns konsert igen, den som spelade filmmusiken, och se på barn som köpt sig trollstavar och jagar iväg dementorer. 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2012-09-26 21:19:52

När är Harry Potter-dagarna? :)

Svar: 18-20 Oktober!! COME! :DD
pigenlina.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela