pigenlina

Copenhagen marathon 2013

Publicerad 2013-04-12 11:45:12 i Allmänt

Here I come! Idag anmälde jag mig till maraton den 19e maj. Jag är väldigt förväntansfull, glad och lite rädd. Men mest glad! Ellen sprang ju förra året, så hon uppmuntrar, coachar och ger tips. Ett av tipsen var att öva på att äta och löpa samtidigt, Ta med en banan och se hur kroppen reagerar. Det kan nog vara smart!
 
1x Nykredit Copenhagen Marathon 2013 Maraton   300 DKK
  Evelina Maria Elmgren
    Kortgebyr 0,00 DKK
    Ordregebyr 12,50 DKK
    Samlet pris 312,50 DKK
 
Snart ska jag till skolan på en ny kurs som heter filosofi. Tror den handlar om etik. Sen tar jag turen förbi affären på vägen hem och handlar in till ostkvällen. Ser fram emot att mysa med tjejerna ikväll! Imorgon blir det tapas hemma hos oss. Här är en bild från café kræz, när vi var på kärleksföreläsning och åt tapastallriken (eller iaf det som var på).
 

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-04-12 14:52:59

Är det sådana matbord för studentarna nu, så borde jag nog börja plugga igen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela