pigenlina

Duktig

Publicerad 2013-04-11 15:05:14 i Allmänt

Idag har jag varit riktigt duktig! I förmiddags testade jag att löpa ca 22 km, alltså två varv runt Ålykke. Innan trodde jag att jag skulle bli sjukt trött i benen och bara lida, men det gick HUR BRA SOM HELST! Jag hade kunnat löpa en mil till. Igår regnade det så luften var helt syrerik och jag lyckades sätta tempot perfekt. Jag är väldigt stolt över mig själv, eftersom jag aldrig har löpt så långt förut. Bäst av allt var att jag inte fick ont i benhinnorna! Jag tror det beror på att jag masserar underbenen innan varje löp och strechar ut framsida ben efteråt (med en strechövning Lasse har gett mig). Sen gick jag till DanskeBank och upprättade ett konto där. Jag ska byta ifrån Nordea för att:
1. Nordeas personal är otrevliga
2. Jag kan skapa ett konto i Norge och få norskt D-nummer (tillfälligt personnummer) via min internetbank inför sommarjobbet (tack Kjell för tipset)
 
Bra va? Kjell är min rådgivare i allt tekniskt och ekonomiskt och på lördag ska vi deklarera tillsammans. Det blir kul! Vi passar såklart på att äta och träna tillsammans när vi ändå är igång. Kjell kan allt! Här är en bild från vår Lady Gaga-fest för mer än ett år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela