pigenlina

Tillsammans!

Publicerad 2013-04-03 19:06:41 i Allmänt

Nu är min älskade tvilling äntligen i Odense! Igår följde Pillan med mig på volleyboll-träning och var bäst på planen. Kanske vi skulle satsa på en karriär som beach-volleyspelare? Man ska ju vara två på planen...
 
Idag hade jag examen på förmiddagen, sen tillbringade vi hela eftermiddagen på Vestergade, Odenses shoppinggata. Pillan köpte en fin tröja och ett par shorts. Väldigt bra köp som jag kan låna när jag kommer till Uppsala nästa gång. Ikväll ska vi laga flygande Jakob och imorgon ska jag visa hur danskarna festar efter en stor, skriftlig examen. På fredag har vi bokat bord till Café Kræz luksus brunch och på kvällen ska vi se Les Miserables på Odenses mysigaste biograf. Lördag vill jag inte prata om, för då åker hon hem. SOOOOLIGA DAGAR I ODENSE MED VÄRLDENS BÄSTA TVILLING!!!
  
 
  

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-04-04 08:53:05

Ni är så fina!

Postat av: mormor

Publicerad 2013-04-04 21:43:22

Jag gråter alltid av glädje när jag ser er tillsammans.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela