pigenlina

Back to Sweden

Publicerad 2013-12-20 09:29:58 i Allmänt

Nu är jag påväg hem till Sverige och julfirande. Som jag längtar efter er alla! Världens bästa pojkvän följde mig till stationen och vinkade av mig. Jag känner på mig att jag har packat för mycket, men men. Det är svårt att veta hur mycket kläder som behövs. Igår fyllde Pillan och jag år. Jag firades med frukost av Ole, och sedan middag på en östeuropeisk resturang. Det var väldigt gott! Jag tog panerade champinjoner till förrätt, lamm till huvudrätt och pannkakor med glass till efterrätt. Behöver jag säga att jag blev mätt? Ole prövade gulaschsoppan, men jag vågade inte. Inget slår ju mormors! Igår fick jag lite oväntat ett julkort från frisören, som jag bara har klippt mig hos en gång. Gulligt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela