pigenlina

Lilla julafton

Publicerad 2013-12-14 00:11:37 i Allmänt

Det blir många små jular för mig iår. Idag firade Ole och jag jul och gav varandra julklappar. Ole fick en klocka av mig, och jag fick staffli, målartillbehör och en resa till Paris + boende!! Vilken kille! Julmaten var lammstek (mormor lärde mig laga) med rotmos och sparris. Jag gjorde även en sås 
av grädde, mjölk, buljongtärning och skyn från lammsteken. Allt var jättegott! Vi avslutade kvällen med filmen love actually. Precis nät vi hade satt oss ner för att äta började en granne skjuta upp raketer. Min första jul för iår kunde inte bli bättre!





Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-12-14 12:58:05

Ser jättegott ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela