pigenlina

Bullfika

Publicerad 2013-02-25 11:47:03 i Allmänt

Ikväll ska jag mysa med Sara och Maren. Jag tror att vi ska baka bullar och bara prata. Det är mycket bättre i halsen och jag har bara ont på morgonen och kvällen nu, men jag känner ändå att jag ska ta det lugnt idag också. Jag hoppas att jag kan vara med på volleybollen imorgon istället! Men innan måndagsmyset ska jag vara i skolan några timmar. Vi har en föreläsning och en holdtimme och sen tänkte jag sitta kvar och plugga fram till bullfikan. Det är många kapitel som ska läsas och lite att ta igen från förra veckan. Det går alltid lättare när man har något att se fram emot!
 
I helgen åker Ole hem till Norge. Jag kommer nog att sakna honom eftersom vi inte hunnit ses lika mycket som vanligt pga besök och halsfluss. Här är en väldigt söt bild på baby-Ole som jag kan kolla på när han är borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela