pigenlina

God morgon!

Publicerad 2013-02-27 09:39:14 i Allmänt

Igår fick jag en helkväll med Ole. Vi åt mat som jag hade lagat (pasta med champinjon-zuccini-bacon-sås) och umgicks. Det var väldigt mysigt och lyxigt eftersom vi var ensamma hemma. det är inte så ofta det händer när jag bor med två tjejer och han med en kille. Snart ska jag iväg på föreläsning och sedan kiropraktik. Jag har påbörjat mitt sökande efter jobb i Norge i sommar och tänkte rikta in mig på äldreboenden och eventuellt kiropraktorkliniker som receptionist. Sen har jag också sökt till hjälpare på lägret för barn med olika diagnoser. Jag vill också passa på att informera pappa om att jag betalt försäkring för ett år till (ungdomsförsäkring och olyckförsäkring), duktigt va?
 
Jag vill avsluta med en bild som fick mig att le imorse. Det kanske är därför grannbarnen alltid har velat leka med Anna istället för Pillan och mig... Om Ole skulle se mig skratta åt den här bilden kanske han skulle göra som på bilden under...

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-02-27 18:51:25

Jag försäkrar att jag tycker att du är duktig!

Postat av: Pillan

Publicerad 2013-02-27 21:15:24

Fattar inte riktigt det där med bilden och Anna...?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela