pigenlina

Modul 6 - check!

Publicerad 2013-02-20 12:10:11 i Allmänt

Igår fick jag reda på att jag blev godkänd på min senaste tenta (modul 6 - matsmältningssystemet), så nu är jag klar med hälften av bacheloren, som är 3 år. Inte så illa! Jag fick en 7a och är mer än nöjd eftersom jag tyckte det var min sämsta tenta hittills, men det var det inte enligt betyget. Så det är en glad, men sjuk tjej som sitter här. Igår gjorde jag det stora misstaget att spela volley boll fast jag hade ont i halsen, vilket resulterade i att jag inte kunde sova för att det gjorde så ont när jag svalde. Usch, det var en hemsk natt. Så nu har jag sovit till kl 12 och ska pallra mig bort till uni för kiropraktikundervisning. Efter att jag blivit godkänd på en modul brukar jag alltid slänga alla kladdpapper från den modulen. Det ger en slags frihetskänsla, men jag sparar det jag renskrivit ifall de skulle komma till användning nån annan gång. Det får mig i alla fall att tänka på den här bilden, som jag tycker är väldigt rolig:
 

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2013-02-20 17:30:16

Grattis till tentan och tack för hundvideon! Den är bra mot halsont också.
Jag längtar att få träffa dig
Puss och kram i massor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela