pigenlina

Mycket som hänt

Publicerad 2013-02-10 16:37:19 i Allmänt

Den hør veckan har det skett ganska mycket. Jag har haft ost och vinkväll med Hanna, Maren och en ny tjej i klassen som heter Kristina (norsk). Efter det gick vi ut och dansade en lång stund in på natten. I fredags fyllde Kjell år. Han hade bjudit över massa vänner på kvällen, och jag var en av dem. Svorskarna hade samlat ihop till träningstights och en stor delikatesskorg, det blev han nog glad för. Sen var jag lite sliten resten av helgen, men jag var ändå på multi-parmiddag med Ole i lördags. Det var mysigt, och vi åt tapas och spelade spel precis som man borde på parmiddag. I torsdags flyttade Torkild in hos Ole och jag hjälpte till lite med flytten. jag hann inte bära så mycket, så jag tog ett tag med dammsugaren istället och städare rent i lägenheten tillsammas med Torkilds käraste Karina. nu är vi ibland 4 som bor där, det är kul! Nu ska jag snart följa med maren hem till Laws och fira hans födelsedag. Det blir ett bar slut på veckan!
 
Torkild och karina följde båda med till Prag och sitter i varsin ände på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela