pigenlina

Spotexamen gick bra!

Publicerad 2013-01-24 14:58:22 i Allmänt

Hejdå Modul 6! Resultatet kommer om 6 veckor, så fram tills dess kan jag ta det lugnt. Snart säger jag hejdå till Danmark också och hej till Marocko! Men först hej till vänner och fest. Eleonor och jag unnade oss en runda på stan där vi fann oss varsin partblåsa till ikväll. Jag inhandlade en svart klänning på vero moda och en vit skjorta/blus. Allt för 200 kr eftersom det var rea. Eleonor hittade en väldigt fin vinröd/lila klänning som skriker Eleonor. Spoten kändes väldigt bra, och det märktes att jag hade spot-pluggat, dvs kollat på gamla examen och bilder på preparater. Jag tror att resultatet härifrån kommer gynna slutbetyget på hela tentan! Ikväll ser jag fram emot att slappna av och dansa lite med de här tjejerna... <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela