pigenlina

Tenta

Publicerad 2013-01-22 15:58:32 i Allmänt

Mellan kl 9 och 13 satt jag och skrev tenta på universitetet. Jag svarade inte klockrent på alla frågor och det var några saker jag inte visste, men jag tror inte de dåliga svaren överväger de bra, så jag hoppas att jag blir godkänd. Det är inte helt över än, imorgon har vi spotexamen som väger ca 20% tror jag, så jag ska göra extra bra ifrån mig på den tänkte jag bara för säkerhets skull. Det var många som tyckte examen var knepig och jag håller med lite. Vissa saker var ganska detaljerade, men jag tyckte inte det gick dåligt. 
 
Nu värmer jag en bit broccolipaj i mikron och ska ta tag i spotexamen. Det är någon i klassen som har gjort en prövo-spot som jag tänkte gå igenom. Dessutom kommer tjejerna över ikväll och så ska vi kolla på vilka frågor som kommit på tidigare spotexamen tillsammans. Jag har imorgon på mig att plugga också, eftersom spotten inte är förrän påtorsdag. Sen väntar examensfest och Marocko, jag längtar!!!!! Hoppas på såhär soligt väder:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela