pigenlina

2 down, 1 to go

Publicerad 2013-06-12 15:27:49 i Allmänt

Nu är den skriftliga examen avklarad, och den praktiska examen i cervikal och thorakalteknik. Imorgon väntar generalrepetition av lumbal och bäckenteknik, inför den sista examen på fredag. Puh! Nu är jag trött på examen alltså! Men kiropraktortentorna är faktiskt roligast. Du har 5 olika stationer, med 8 minuter på varje station. På en station kan det vara 4 uppgifter, till exempel ett setup, en rörelsespalpation, en impuls osv. Man blir lite svettig och röd om kinderna, men det är också något annat än att sitta och skriva i fyra timmar. Idag har Ellen (som har sommarlov) lovat att laga mat till oss. Jag tänkte även börja tvätta och packa, eftersom jag åker redan på lördag. Marens kompis Christian hämtar henne med bil, så jag åker med dem till Kristiansand, sover över där och åker vidare till Stavanger på söndagen. Nu har jag gått två år på utbildningen. TVÅ ÅR! Det är helt sjukt. Och snart ska jag vara borta från tjejerna en hel sommar. Jag kommer sakna er!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela