pigenlina

Gympa

Publicerad 2013-06-07 16:48:06 i Allmänt

Ååhh, jag blir så avundsjuk när jag ser bilder på familjedagar i Sverige!! Så nu har jag klippt in mig och Ole på en av bilderna, för att det ska kännas som om vi var med. Det känns lite bättre... 
 
Här är examensläsningen i full gång, men ikväll avbryter Kajsa och jag plugget med gympaträning! Det är open training med Bolbro-gymnasterna, och vi tänkte gå dit. Spännande! Det är ett riktigt bra lag, som tävlar i DM och förmodligen gör mycket svårare volter än vad jag någonsin kunnat. Kul ska det bli i alla fall, och efteråt ska Kajsa och jag laga falukorv och se på Americas next top model. En riktig tjejkväll.

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-06-10 17:28:21

Ni är alltid med, om inte annat så i tankarna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela