pigenlina

Jobbat på brännan

Publicerad 2013-06-10 20:39:23 i Allmänt

Idag var det nog varmare i Odense än i Spanien. Eftersom det är dagen innan examen ska jag redan kunna allt, och därför spenderades dagen på en filt på minigolfbanan på gården.Lovely! Imorgon är det tenta-dax, och jag ser fram emot att få modul 8 överstökad. Jag känner mig klar och förberedd, och då brukar tentorna vara roliga. På fredag fyller Ole år, vilket passar bra, eftersom jag har min sista examen då. Vi ska fira med middag och vänner. Om vädret tillåter börjar festen i Munke Mose, där resten av min klass håller till. Allt har blivit så grönt och fint nu, och när Ole och jag sprang i Ålykke igår kände vi knappt igen oss. Sist vi löpte där var innan maraton... Det såg ut som en regnskog. Snart får jag göra ett albulm som heter "Sommaren med Ole 13".
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-06-11 08:36:00

Så fina. Lycka till på tentan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela