pigenlina

Stavanger

Publicerad 2013-06-17 22:05:21 i Allmänt

Hej hopp! Här kommer en hälsning från Stavanger. Idag jobbade jag första passet för sommaren, vilket gick bra. Jag tror att det kommer bli en riktigt fin sommar här. Än sålänge är det bara jag och Oles familj i huset, men på torsdag joinar Ole oss också. Förutom att jobba har jag ätit middag med familjen och besteföräldrarna, och lärt känna Liv Kristin lite bättre. Vi gjorde sommarplaner och imiterade Ole och Torkild. Nu ska jag sova. Jag sov lite oroligt inatt eftersom jag var nervös inför jobbet. Nu ska det nog gå lite bättre. Jag har installerat mig på gästrummet, och packat in kläderna i garderoben. På torsdag ska jag möta Ole på flygplatsen, precis som han brukar göra med mig. Det blir verkligen ombytta roller! Här är en bild från förra gången, då Ole och hans två systrar mötte mig på Sola (Stavangers flygplats).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela