pigenlina

Helgen

Publicerad 2013-03-11 07:59:50 i Allmänt

I helgen har jag haft fullt upp med disneyfest, volleybollfest, kiropraktik och filmkväll, Allt har varit väldigt roligt! Jag ändrade mig och klädde ut mig till Mulan på disneyfesten istället. Andra disneyfigurer som kom på festen var: Buzz Lightyear från Toy Story, Pochahontas, Broder Tuck och Rödluvan. Kjell var en figur från filmen Tron. Jag hade inte sett filmen innan festen, men såg den i 3D igår tillsammans med Kjell. Den var superhäftig och jag kan verkligen rekommendera den! Det var en blandning mellan animering och vanligt, men handlingen är alldeles för komplicerad för att ens försöka sammanfatta. Ni får helt enkelt se den själva! På onsdag väntar supervision i kiropraktik. Vi ska förhöras på länd- och bäckenbehandlingar. Utöver det kommer den här veckan handla om kvinnans kön, reproduktion, fertilitet och graviditet. Det blir spännande, men mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela