pigenlina

Skål!

Publicerad 2013-03-03 08:43:21 i Allmänt

Om Ellen och jag äter frukost samtidigt brukar vi skåla för den nya dagen med vitaminbrus. Det gjorde vi idag. Det känns alltid lite festligt att börja dagen på det visat. Idag ska jag läsa ordentligt och öva kiropraktik. Vi blir alltid undervisade på universitetet, men det finns en mindre sal med kiropraktorbänkar på WP, som är närmre och som är bra för söndagsträning. Salen heter Snorrason, så det går inte att vara seriös och föreslå träning i Snorrason samtidigt. Men dit ska vi alltså.
 
Sedan igår är jag helt frisk från min långdragna vad-det-nu-var-sjuka! Härligt. Det har även varit lite vårväder här i Odense, så jag hoppas att det håller i sig. Om en månad sitter jag och Pillan och äter frukost i Odense :) Det längtar jag till som en galning! Här är en bild på en annan vårdag i Stockholm, då Pillan och jag hade turen att få köpa rosa band av Mark Levengood. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela