pigenlina

Marathon

Publicerad 2013-05-14 10:11:47 i Allmänt

Nu är det 5 dagar kvar till start. Igår sprang jag sista rundan innan marathon, bara en kortis, för att hålla igång benen. Nu ska jag vila mig i form, äta bra och sova gott. Jag vill inte sitta helt still fram till på söndag, så jag planerar att gå lite, cykla och strecha. Eleonor har något som kallas foamroller, och som man kan strecha och massera sig själv med. Det tror jag på! Jag är sjukt laddad och ser fram emot helgen. Ole och jag åker till Köpenhamn redan på lördagen och hämtar ut våra startpaket (nummerlapp, tidtagar-chip, tröja mm.). Nästan alla hostel och hotel är fullbokade, men vi hittade folk som hyrde ut sina lägenheter och fick en 1a i närheten av starten för bara 500 kr/natt. Om man vill springa på en viss tid, finns det farthållare med ballonger som man kan följa efter. På ballongerna står tiden farthållaren ska löpa på. Nedräkningen har börjat!

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-05-15 07:56:02

Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela