pigenlina

Who run the world?

Publicerad 2013-05-28 16:19:36 i Allmänt

GIRLS! Beyonce rockade Forum arena igår, med ett band bestående av bara kvinnor. Det fanns två män på scenen, ett tvillingpar med afro, som var dansare. Det var en helt fantastisk show, med massa dans, kostymer och bra musik. Jag önskar alltid att jag var två huvuden högre på konserter, så jag såg mer. Beyonce är en underbar artist, och verkar väldigt sympatisk som människa. Hon interagerade med publiken och tog sig tid att tacka alla för att hon fick göra det hon älskade mest. När vi stod i kön träffade jag kusin Ebba som tydligen också skulle på konserten. Kul! Det var hur många människor som helst, och svettet rann från hela kroppen, verkligen RANN! Men det var det värt, och vi dansade och hoppade så svetten rann ännu mer. Ikväll ska jag öva med min cheer-squad inför fredag. Efter det tänkte jag äta godis och kolla på Beyonce-dokumentären. Time is precious! Beyonce är född 81, alltså tio år innan mig. Härligt att man kan vara så snygg över 30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela