pigenlina

Ensam hemma

Publicerad 2013-11-21 13:24:58 i Allmänt

I helgen är det nästan bara jag som blir kvar i Odense. Kajsa och Maren har åkt till Norge, Ole åker till Norge imorgon, Eleonor åkte till Sverige idag och Ellen ska på semester med familjen. Jag tänkte göra klart mammas stolsdynor, sticka ett par tofflor, plugga lite och köpa flyttkartonger + börja packa. Det blir nog en bra helg! På söndag ska jag på lindy hop med Oles kompis Mikael. Det är en 2 timmar lång work shop. Jag hoppas vi får göra volter!
 
Igår var jag på cheerleading. Det var 3 nya som prövade på, varav en kille. Han var hur lång som helst och hade massa muskler, så vi kunde kasta topparna jättehögt! Kul! 
JAGUARS! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela