pigenlina

Tisdag

Publicerad 2013-11-12 17:05:47 i Allmänt

Idag har jag varit i skolan hela dagen, dels på holdtimmar om T-lymfocyter och dels på föreläsning om streptokokker. Just nu kastas det bakterier och virus över oss, men förhoppningsvis får man en översikt snart. Snart ska jag träna med Maren. Vi har infört ett veckligt styrketräningspass, vilket är kul! Jag har saknat att träna tillsammans med någon.
Imorgon onsdag ska jag och resten av cheerleaderlaget åka med HCO Odense på en bortamatch. Det blir spännande att uppträda utanför Odense! Igår övade vi stillastående flickflack, något som jag aldrig riktigt kunnat, men det gick superbra! Nu kan jag till och med görra ett hopp innan (som på första bilden), landa och direkt göra stillastående flickis. Ibland handlar det bara om mod. Här är två bilder på mitt cheer-lag. Jag är bara med på en av bilderna. Kan ni se mig?
 

Kommentarer

Postat av: Cheer-Pernie

Publicerad 2013-11-12 18:03:31

Kanske räknas som fusk, men du är vänstra basen i gruppen längst till höger;)

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-11-13 08:24:58

Tur att Cheer-Pernie redde ut det, jag tycker ni ser så lika ut allihopa. Sen undrar jag om man blir skrynklig av veckliga styrketräningspass.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela