pigenlina

Viborg

Publicerad 2013-11-14 13:07:40 i Allmänt

Igår var jag i Viborg med cheerleadingen. Det tog 2 timmar att ta sig dit med buss. Vi uppträdde i halvleken på bortamatchen, såg klart matchen och åkte hem igen. Det var en bra "get together" för Jaguars. Den 19 November är det kommunval i Odense, och jag får rösta. Politikerna här ta till alla medel och jag har fått nötter, blommor och äpplen på stan. Igår var det en politiker som åkte med i bussen och delade ut mackor och läsk. Det fanns även öl och vin för de som inte skulle uppträda (fans följde okså med i bussen). Kvällen innan valet tänkte vi göra lite efterforskningar om de olika partierna. Det är ju viktigt att sätta sig in i valfrågorna. Det är lite förvirrande, här är vänsterpartiet blått. Jag kommer gå för partiet med öppnast flyktingpolitik. Danmark är alldeles för stängt! Jag har bara tur som kommer från Norden.
Pillan hade rätt på cheer-frågan, jag står till vänser i den högra basen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela