pigenlina

GRATTIS LINN!

Publicerad 2013-10-12 10:38:47 i Allmänt

Godmorgon! Idag är det helg och höst och jag tänkte ta en löptur, efterföljt av lite styrka. I förrgår gjorde Eleonor och jag en styrkeövning till låten "Bring Sally up" som går ut på att man ska göra knäböj (40 kg på ryggen för kvinnor och 60 kg för män - utmaning till dig Björn!). varje gång de sjunger "Bring Sally up" går man upp, och varje gång de sjunger "Bring sally down" går man ner. Ibland får man sitta i nedre läget ganska länge och då syrar det när man ska gå upp. Väldigt kul styrkeövning som går på 3 1/2 minut. Man kan också pröva utan vikt. 
Idag fyller Linn år, så jag tar tillfället i akt att hylla henne här på bloggen. Linn, du är en fantastisk person och min snyggaste vän. Hoppas du får en fantastisk födelsedag!! Håll i hatten, här kommer massa bilder från min gamla mobil!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela